min fredag

Min powernap som egentlig skulle vare i to minutter ble til en to timers lang powernap – hadde den sykeste drømmen, drømte at det var vulkano utbrudd her jeg bor, så hadde jeg for en gangs skyld glemt speilreflekskameraet.. Det skal alltid være med fra nå av!

I kveld skal jeg være hjemme å se på norske talenter med familien og spise tonnevis med godteri. Jeg har gått litt inni  deppemodus angående den nye frisyren til Adil.. Han som var norges kjekkeste mann uten tvil! Skuffa..

 Haha føler det blir mange slike bilder for tiden, men når alt jeg gjør er å sove så blir det sånn..I går var jeg sovjenta94, å dag er jeg bare…bustetrollet

 ps; charlotte har begynt på barnemat-dietten..synes dere jeg skal joine? kissie har jo blitt så fin! 



15 kommentarer
    1. kisses e jo førr tynn veie jo bare 48kg. men dt gÃ¥r jo andt og spise dt til at du har blitt sÃ¥ tynn som du vill og trene i mens 🙂

    2. alt med kissie er falskt! hun er så tynn at det er jævli stygt å se på, så hvis du blir som henne, så synes jeg synd på deg.. og gutter liker jenter med litt former, IKKE sånne som er så tynn at det er bare skjelettet:s ikke ta barnemat-dietten, du er dritpen og tynn fra før av!<3

    3. du må ikke begynne med barnemat dietten, man blir absolutt ikke tynn av det!
      det er ment for små barn som trenger hjelp med og få i seg nok kalorier, du blir absolutt ikke tynn….

    4. Haha, ser det er noen som hele tiden kommenterer treningsoutfitet ditt, og “herregud, vasker du det ikke eller????” Altså, hvor gamle er dere? Det her blir litt for dumt. Klær kan vaskes, og det tar ikke så innmarri lang tid før en sånn treningsshorts er tørr igjen.
      Ellers tror jeg forresten hun tulla med barnemat-dietten………. SLAPP AV, hun har skrevet selv før hvor idiotisk det er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg