avhengig av brunfarge?

Ettersom jeg er storsett avhengig av å ha litt( okei , ganske mye ) farge på kroppen, har jeg nå startet med betakaroten igjen. Har gått på det før, men jeg har faktisk ikke tålmodighet til slike ting vanligvis, men jeg får gi det en sjangse til! 
Jeg har før tatt sol veldig ofte, men fargen min holder seg knapt + hvor dyrt er det ikke med solarium? På mitt verste kunne jeg sikkert bruke 5-600 kroner i uka på solarium, det er helt sinnsykt, tenk hvor mye det blir på et år, ja, bare en måned er det jo helt sinnsyke summer vi snakker om! Det er kanskje den dårligste innvesteringen i verden.

Jeg husker sommeferien i fjor, jeg hadde nettop fått melanotan og det kriblet ordentlig i magen med tanke på hvor brun og “fin” jeg skulle bli. Jeg hadde sommerfugler i magen konstant og en ubeskrivelig lykkerus! Ikke nok med melanotansprøytene jeg tok hver eneste dag, solarium måtte også til – hver dag i over en uke. Jeg brukte over halvparten av alle pengene jeg fikk på det, og fikk angst og ble nærmest deprimet om jeg ikke fikk tatt sol som planlagt.. Fikk rett og slett en ubeskrivelig skyldfølelse.. Er glad den tiden er over! 

Jeg har kjøpt disse på apoteket, var ikke storfornøyd med de man ser på tv osv. Så får se om disse er bedre, kommer i alle fall med tilbakemelding på det etterhvert :) 

 



12 kommentarer

Siste innlegg