tips – hair extensions

nå tenkte jeg at jeg skulle tipse om hair extensione jeg har, ettersom så mange spør!

Kan vel begynne med det som er nøkkelen til å ha fine extensions – ikke tynt og lite hår! Man må nesten forsikre seg om at om man vil ha extensions lenge bør man ha en ganske stabil økonomi. Det er dyrt. Jeg kan uten overdrivelse si at det styggeste jeg vet er jenter som har to striper av tynne extensions som ser ut som dreads hengende ned fra håret. Man bør bytte ut minst hver tredje måned om man bruker clipsene hver dag, og man bør ha MINST to pakker. Selv har jeg tre pakker men har faktisk hatt opp til fem, kommer veldig an på hvilken leverandør man bruker, og jeg bytter ut alle pakkene annenhver mnd.

Jeg har nylig prøvd ut pilus sitt hår, men synes det røyter så fryktelig. Det håret jeg bruker nå er da tre pakker av dette håret. Det holder seg rundt om tre måneder om man er veldig forsiktig, må da påpeke at det lyseste håret som jeg har er mest fargebehandlet, så om man har mørkt hår varer det naturligvis lengre. Når jeg hadde mørkt hår varte det i fem måneder. 




Håper dette var litt til hjelp for noen!

 



5 kommentarer
    1. Har brukt extensions i snart to år og har brukt fra både nettsalongen og butterflyhair! Håret demmes e utrolig bra og holdes lenge uten å se slitt ut. Har også laga et innlegg på bloggen min med både før og etter bilda med clipsan fra nettsalongen. Men det at du bruke sånn 3 pakka, kordan får du egentlig plass på hodet til alle pakkan? Får såvidt plass med en pakke. Hver pakke med håret må jo i såfall være veldig tynt hvis du må bruke så mange pakka for at det ska se bra ut. Æ skjøl har alltid brukt bare en pakke og håret ser skikkelig fyldig og tjukt ut uansett. Kanskje du burde prøve derifra? E jo mye billigere å kjøpe en 🙂
      Bare ett lite tips. Elske bloggen din, Sophie! Du virke helt fantastisk.

    2. Jeg har hatt extensions i nesten ett år no. Jeg har bare byttet dem ut 3 ganger. Jeg tok bare oppi hårkur når di begynt å se slitt ut. Da ble di fine og virket helt nye 🙂 Funker for meg!
      Sophie du er søøt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg