redigere puppene større?

Jeg tenkte jeg skulle vise dere litt kort hvordan jeg redigerer bilder, siden dere påstår at jeg redigerer dem så sinnsykt masse. Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne redigere puppene større og finere, større lepper, løfte øyenbrynene osv, men det kan jeg desverre ikke! Om noen kan lære meg det, si gjerne ifra :)

Nei beklager, det er nok ekte vare.. Så om dere er ute etter noe dere kan trykke meg enda mer ned på, så får dere vel skjekke fakta først. Haha ikke det at dette bildet var et av mine mer ekstreme puppebilder, dere kan godt bla i arkivet…

Jeg bruker noe så enkelt som picasa 3 når jeg redigerer bilder. Det er gratis og kan lastes ned på internett, bare google det.
Jeg redigerer alltid bildene jeg legger ut på bloggen, for meg betyr det ingenting om det er et lite bilde av en ting jeg har kjøpt eller om det er et stort bilde av meg. Bildene kan fort se ganske “livløse” og grå ut om man ikke fikser på lyset, skarpheten, fargene osv. Jeg synes det er mye finere med bilder som viser farger og kontraster, til sammenligning med grå bilder!



Ser dere noen forskjell?



15 kommentarer

Siste innlegg