4 måneder

Rundt om idag har jeg og kjæresten min vært sammen i fire måneder! Det føles som utrolig mye lengre, og kan faktisk ikke tro helt at det har vært så kort..

Føler nesten at jeg må komme med noe veldig følelsesmessig og søtt her, men jeg tror og håper han vet hva han betyr for meg, og det er det viktigste. Det er så utrolig godt at når jeg er sammen med han føler jeg at det kun er vi to, at alt som er utenfor og alt alle andre sier ikke betyr noe for meg. Det er ganske vanskelig å forklare, for ord rekker liksom ikke helt til, jeg vil bare være perfekt for deg og at du skal være glad uansett. Hver gang vi møtes kjenner jeg somerfugler i magen, er så utrolig deilig at det ikke har minsket noe siden første gang vi møttes, og siden første gang vi kysset. 

Jeg vil bare si at, ting har vært tungt, og jeg er utrolig takknemlig for at vi har kommet oss igjennom det så langt – jeg savner deg kjempemasse hele tiden, og akkurat det er nok noe av det verste jeg har vært med på.

Jeg elsker deg



8 kommentarer

Siste innlegg