gossip girl

Som dere sikkert allerede har forstått så er jeg veldig avhengig av å se på tvserier, og nå har jeg akkurat begynt å se på første sesongen av gossip girl! Jeg har faktisk aldri sett ordentlig på det før, en epsiode her og der, og de seneste sesongene, men aldri helt fra start. Ettersom jeg fort blir veldig rastløs, deprimert eller får angst av å ikke ha noe som helst å gjøre, så trenger jeg et tidsfordriv som er brukbart, og å se på en virkelig bar serie får absolutt tiden til å gå! 

Har foresten verdens søteste lille hund som ligger her sammen med meg, er så heldig♥





 

5 kommentarer
    1. hei 😀 hvis du lier å se på tvserier så annbefaler jeg å se på Pretty Little Liars, et av de mest populære seriene i usa, det er bare 22 episoder så langt, og det er drit spennende, man blir avhengi 😀 m du ikke har sett det , her er link! http://www.tvduck.com/Pretty-Little-Liars.html så kan du laste3 ned alle episode på kickasstorrents.com men da trenger du utorrent :D! verdt å se på om du ikke har sett det før, og liker fine klær og spennende krim 😀 haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg