hjemme igjen

Nå er jeg endelig hjemme fra skolen, og her kommer litt bilder fra dagen sålangt:

I natt sendte jeg en melding til Anne-Sofie der det sto ” og like du softis?” uten at jeg kan huske at jeg har sendt den, må ha vært i halvsøvne eller noe.. Men i alle fall, fikk utrolig lyst på softis , så da var det kun en ting å gjøre.. Gå ut i det fine været å kjøpe litt! 

Meg, gleder meg til å spise softis 10hi k9z :)

Så fikk jeg endelig softis:

Så spiste jeg endelig softis:

så mistet jeg halve i bakken… men det var godt så lenge det varte ♥

 



3 kommentarer
    1. Koselig:-) Haha jeg har skrevet til folk på msn og facebookchat i søvne.. har gjort det 2 ganger. Haha er egentlig litt skummelt, fordi da veit jeg jo ikke hva jeg kan finne på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg