hon där barbie och mig

Jeg var ikke ute i går, og jeg er så sinnsykt lei av å leke mamma hver eneste helg for alle slags idioter som faktisk ikke klarer å oppføre seg. Skal jeg ha mange venner som er idioter, og ikke klarer å oppføre seg, som ikke er til å stole på – eller skal jeg være venneløs? Slik som ting er nå foretrekker jeg virkelig sistenevnte. Jeg føler meg så brukt av enkelte, og jeg er faktisk alt for snill og har godtatt alt for mye. Men nåååå.. Trenger dem ikke :) I går dro jeg til Lotte sammen med Charlotte, vi laget smoothie og slappet av før vi tok turen til en veldig søt “liten” gutt. Tør faktisk ikke å si hvor gammel han er, men hvor går grensen til pedofili egentlig? Er det greit om jeg blir sammen med en som er 3 år yngre? Haha, neida…. 

Foresten! Det var tre blårussejenter som ville på bloggen, men siden jeg ikke vet hva de heter går det vel med en kort beskrivelse av utseendet? Bleike, lave men kanskje litt høyre enn meg, litt smålubbne jenter med tydelige rørleggerambisjoner, oppmerksomhetssyke og veldig høylytte og var tydeligvis veldig overbevist om at “heggen suger”. Sånn, jeg fikk jo streng beskjed om å dra hjem å blogge, skulle gjerne lagt ut bilde av dere også men.. håper dere er fornøyde! ;)

hon där barbie-lotte och mig 

12 kommentarer
    1. Jeg skjønner hvordan det kan være å føle seg brukt. Det vil alltid være enkelte personer som skal manipulere og kontrollere alt rundt seg og de er altså de verste personene jeg vet om!!! Men det er ikke så mye man kan gjøre med dem, fordi flest folk sier at de har forandra seg osv, men det er som oftest bare bullshit. Så kjære Sofie, bare tenk “fuck off” hver gang du føler at noen bruker deg 🙂
      Hilsen en stor beundrer av bloggen din!

    2. hahaha, jeg digger deg ! du er også helt sykt nydelig ! 🙂
      en ting jeg lurte på var om du kunne laget ett innlegg om hvilket speilreflekskamera du har, hvordan det fungerer , om du annbefaler det osv. har snart komfirmasjon, og skal kjøpe meg speilrefleks tenkte jeg. og jeg synes du tar veldig fine bilder. hadde ihvertfall satt veldig pris på det, hvis du skrev ett innlegg om det 🙂
      ha en fin dag !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg