hjemme fra byen

Hei! Er utroligsliten, og har oppført meg utrolig rart i løpet av denne dagen her. Jeg har tenkt ting, og så vært overbevist om at det ble med tanken, så har jeg egenltig ropt det ut. De verste, mest perverse, sykeste ting. Og tro meg, jeg er glad ingen vet hva jeg tenker til vanlig, jeg er så lettet for at denne dagen snart er over! Har også hatt omlag 16 pms utrbrudd som vi også kan kalle en bi-effekt av nattens døgning..
Jeg har desperat prøvd å holde meg våken siden jeg kom hjem, har sett to filmer og paradise hotel fra i går, så nå skal jeg ENDELIG tillate meg selv en god natt med ikke minst – masse søvn. Her snakker vi 12timers! 

Etter skolen dro jeg en snartur for å trene, noen som vet om noen SUPERBRA sportsbher foresten? Er en lidelse å springe på mølla nå for tiden… Kjøpte meg også noen småting for å få tiden til å gå: 





17 kommentarer
    1. herregud, for en kommentar det var øverst her a, blir provosert av sånne folk!
      syns du har en perfekt kropp jeg, sophie. er så misunnlig!
      likte forresten den hvite shortsen helt nederst, kjempe fin! ha en fin kveld da, søta! 🙂

    2. Enig med den over her, nike sine sportsbh’er er fantastiske 🙂 Å kjøp en du akkurat får på deg, i ditt tilfelle kanskje m, har s selv, og kunne sikkert hatt m, men jeg synst det er ubehagelig å ha de dinglende her og der, så ja. Kjøpte en str for liten, og den sitter helt fantastisk, ikke stram og ubehagelig fordeom. Har aldri vært mer fornøyd med en sportsbh før 🙂

    3. herregud, så missunnelig det går ann og være.. (til deg som kommenterte den første kommentaren i dette innlegget)

    4. hvor har du kjøpt løsvippene? fine ting du har kjøpt! ikke bry deg om den første kommentaren. lol sier jeg bare!

    5. jeg er fast bruker av NIke, og veldig fornøyd! du ser perfekt ut <3 har du noen anbefalinger til treningstøy og treningsmusikk? 🙂

    6. Kjøp en skikkelig support-amme-bh i bestemor stil. Trust me, det er ikke akkurat sexy (ikke akkurat som om noen ser bhn når man trener uanz), men ur boobs blir ikke å rokke seg en millimeter på mølla. – og de varer i årevis i motsetning til trenings”topper” a la nike som mister elastisitet etter 1 uke.

    7. For en fin og veltrent kropp du har! Har fulgt med på bloggen din en stund, så vet at du trener mye – så det er kanskje ikke så rart 😉 Men jeg bare lurer: har du naturlig rask forbrenning, eller trener du ekstremt mye? For jeg syns det er så rart at en person kan være så slank som deg når du spiser kake hver dag (som du har skrevet selv), og spiser generelt det som faller deg inn. Kunne du laget et innlegg om dette, alt fra vekt/høyde til kosthold/trening? Tror ærlig at det innlegget ville ha falt i smak hos de fleste, og bare ikke hos meg – for det er nok mange som lurer på det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg