morning

Godmorgen! Jeg har vært våken hele natten i natt, og bra er det! Er så overtrøtt at jeg føler meg 100% lykkelig, haha. Har ledd utrolig høyt for meg selv i hele natt av damnyouautocorrect, er det mulig!  Visste dere at man faktisk får litt promille av å være våken lenge? Så man kan vel på en måte si at jeg er full nå, nesten.
Jeg har akkurat fikset meg ferdig, og så blir det første skoledagen etter påskeferien! Ble mildt sagt deppa når jeg fant ut at vi har full, vanlig skoledag i dag, men med min lille liksom-promille går alt greit likevel!

Håper vi får mye fri nå fram til sommerferien, satser på det! ;)

Høres senere, suss! 



4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg