rotekopp

Har akkurat ryddet rommet mitt halvveis ferdig, har bare å tørke støv og støvsuge igjen.. Og herregud så utrolig rotete det var her! Ettersom jeg er så lite hjemme så er jeg sjeldent på rommet mitt, alt jeg gjør her er bare å slenge ut en masse klær rundt om kring for å finne noe å ha på meg – selv om jeg uansett aldri finner noe.  Har sortert klær i sikkert en time nå, og jeg trenger ikke halvparten engang. Huff! 

Jeg nyser konstant, har nok aldri sett så mye støv på en gang!  Og når jeg ryddet fant jeg det rareste – world of warcraft spill!? Haha, lurer veldig på hvem det tilhører og hvorfor i alle dager de har tatt det med HIT!? 




4 kommentarer
    1. ta bilde av det ny ferdig ryddete rommet og legg ut på bloggen, vil se så flink pia du er ! <3
      du er pen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg