my day

Jeg, mamma, pappa og lillesøster dro en tur til mormor og morfar for å spise! Elsker å være der, jeg er kakemonster number one og kan spise i en evighet. I dag ble det sjokoladekake, eplekake, vaniljeis og kanelboller til meg, NAM! ♥
Jeg tok med meg chihuahuaen min dit og hun er like matglad som meg, om ikke mer! Så hun blir helt GAL så fort noe godt er i nærheten, verdens mest uoppdragne hund kanskje? Jepp! Og så har bestemor verdens fineste katt, en farge på hvert øye, nydelig! Elsker å ta bilder av dyr, det er mye mer gøy når man får til et bra bilde da, enn når man tar bilder av mennesker/landskap.



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg