venter på hva?

Ah, jeg hater Tirsdager til vanlig.. For hvor mange lengter ikke etter helgen allerede de første dagene av uken? Jo, ganske mange. Nå er det påske, og er faktisk litt godt å innrømme at jeg lengter tilbake til skolen og hverdagen, jeg blir med andre ord veldig fort rastløs.. Egentlig er det utrolig dumt at alle går å venter bort uke etter uke, det er jo egentlig kun tre dager man lever og nyter ; fredag, lørdag og søndag..

I påsken “bor” jeg hos Simon, er jo her hver dag til vanlig nesten men blir jo sånn at siden det er skole drar jeg som regel hjem og sover, men ikke nå heldigvis! :) 






1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg