poke?

Hahah, har tenkt litt på hvor rart det er, før samlet man på frimerker, kanskje fine stener eller blomter, og samler noen på poker, jeg vet til og med om folk som samler på venneforespørsler..

Jeg har alltid slettet alt av poker jeg får, men for om lag 1 mnd siden bestemte jeg meg for å bare samle opp alle jeg får! Og må bare få det sagt at jeg sjeldent / aldri poker noen, er riktignok noen venner av meg som synes det er veldig gøy å poke gutter/jenter som er noen år yngre fra min, men.. I alle fall, jeg begynte å samle for en stund siden, og dette er resultatet:

108, HELL YEAH, WIN WIN WIN!!!! Hehe neida, men litt gøy er det jo

 

7 kommentarer
    1. Hater seriøst mennesker som tror alt og alt handler om dem……………….. da hate du kanskje dæ sjøll også? måkje ttru at du e nåkka førskjellig, imotsettning til dem så e kanjske du den einaste som blogge om DÆ SJØLL in your face;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg