xoxo harstad’s gossipgirl

I dag skulle jeg som sagt bare være hjemme og slappe av, så hva passer vel bedre da enn å oppdatere seg på litt kjendIIZZ gossip? 
Jeg tror faktisk jeg er mer oppdatert enn noen jeg kjenner, jeg leser alle slags gossipsider på nett, jeg kjøper sikkert 10 blader i måneden osv. Vet ikke hvofor, det er jo helt idiotisk.. Men det interesserer meg, og har alltid interessert meg veldig masse! 

Image and video hosting by TinyPic

 Får se hva hva jeg gjør resten av dagen og hvordan det blir med oppdatering – tror nok det blir noen runder med zombie på CoD online! ♥♥♥



 

4 kommentarer
    1. Gossip blader er noe jeg følger med på også, jeg liker også å spille cod. Selv om jeg ikke er verdens beste til å spille men, øving gjør vell mester 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg