min kjæreste..

…iPhone 3gs som har vært igjennom både tykt og tynt sammen med meg nå har endelig fikset seg! I love you so much ♥ Dere skjønner, den har jo vært ødelagt leeenge, eller i alle fall hatt alle slags tekniske problemer. Og mirakuløst ble plutselig alt fikset?? Og det verste er – at jeg på ordentlig er helt overlykkelig over det. Når har en avhengighet gått for langt..

Anyways, kom akkurat hjem. Har vært ute med mamma og gjort noen småting som sagt. Fikk kjøpt meg et minnekort, så da kan jeg blogge likevel! Nå sitter jeg her å ser på greys anatomy på bliss, men skal nok snart bytte over til ugly betty som er favoritten! Koser meg også for øyeblikket med denne syykt gode smoothien, den er så tykk at den nesten er som frozen yoghurt, nam! ♥




4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg