so tired

Ferdig tidlig på skolen i dag, eller vi hadde mattetentamen så jeg var ferdig rundt 12-tiden! Etter skolen dro jeg inn til byen for å kjøpe et nytt pudder og noen kremer jeg kan bruke i solariumet, jeg bruker som kjent hot start.. Kjøpte tre små, og det ble 75 kr, så ikke så altfor ille. Etter det dro jeg hjem å sov i to timer.
Nå skal jeg pakke sammen litt ting før jeg drar med Simon til foreldrene hans siden de ikke bor i Harstad. Har aldri  vært der før, så det blir sikkert gøy! 

Får bare se hvordan det blir med oppdateringer senere, men tar med pc + kamera så satser på at det går helt bra! Blogges senere ( i hope ) ♥

Har typisk uflaks og ser ut som et bombenedslag i trynet, så da får dere to “whip my hair” bilder istedet! 





3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg