øret mitt…

Tenkte jeg skulle gi dere en liten oppdatering på hvordan det går med det stakkars øret mitt! Som noen av dere kanskje har fått med seg så delte øreflippen min seg helt, så jeg gikk rundt med den i to deler. Nå har altså det samme skjedd på andre siden uten at jeg har hatt øredobb i der, så har ikke peiling på hva som kan være årsaken. Det er riktignok litt rur nederst på venstre øret ( det som delte seg sist) så har troen på at det kan fikse seg av seg selv. Noen av dere har spurt hvorfor jeg har øredobber osv, det er altså fordi jeg har brukt CLIP-ON øredobb i det venste øret ettersom jeg ikke “klarer” å gå uten.

Anyways, for noen uker siden (faktisk første april,derfor jeg ikke skrev om det på bloggen) dro jeg på sykehuset for å få det skjekket. Legen sa at det var det veste han hadde sett, og jeg måtte komme tilbake for å sy om en liten stund. Skulle altså få et brev i posten om time osv, har enda ikke fått det men… De sa det ikke var noe stress, må uansett rive opp mye av huden på øret for å få det til å gro, ettersom det begynner å gro på hver sine sider nå. Satser på å få fikset det andre øret mens jeg først er der også!

For øyeblikket går jeg med noe slags fotballteip på øret, funker bra så langt:

Det ser jo faktisk litt bra ut da, om man først myser litt, legger hodet litt til venstre, så lukker det ene øyet..og så lukker det andre.. Feeling so ugly :(

 

11 kommentarer

Siste innlegg