I whip my hair

Nå er jeg hjemme igjen! Sluttet litt tidlig på skolen idag ettersom det var Engelsk Tentamen så jeg dro ned til byen en snartur. Kjøpte ikke så masse, annet enn et headset ( som tydeligvis ikke funket til iPhone), hårfarge, løsvipper og løsvippe lip! Altså bare helt normale ting som jeg “trenger”. Tok også solarium, så sykt herlig!

Og foresten, så kjøpte jeg nye extensions tidlig på dagen i går, som har kommet allerede i dag. Er virkelig ikke tull det med jet-pack tydeligvis! Så det skal jeg dra å hente på posten senere :)

Til dere som har lurt angående hårfarge, kjøp den der damen haroppsatthår på pakken, da blir det lysest!


Og ja, solarium med undertøy er det kule når man tar sol i 10 minutter + da kan jo dere få bilder ♥



7 kommentarer
    1. hei…… det bilde WOW ka du driver med det e bansjelig å du e ganske ung til å ta sonne bilder å wow gidder ikke å se bloggen din 🙁 men alt det handre va kult 🙂 men wow……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg