powernap, igjen

Oj, våknet akkurat. Lykkes alltid med å sove middagshvil nå for tiden! Går og legger meg i sofaen, og akkurat som ellers våkner jeg noen timer senere… Vet ikke helt hva som går av meg. Fryser nesten hele tiden og er alltid trøtt. Ja jeg har nettop vært syk, men har vært sånn lenge, og jeg er jo på bedringenes vei.. Det som irriterer meg mest er vel det at jeg fryser. Jeg kan ha på meg uansett hvor mye klær, og enda føle meg frossen :(

Jaja, jeg har utrolig mye skolearbeid som må gjøres nå, så får vel prøve å ta tak i det.

 haha nyvåknet og fin i den “fine” nattapysjen min.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg