I love the smell of it

Britney Spears featuring Rihanna – S&M

 

Så, hva synes dere? Jeg synes den var ganske bra! Liker egentlig ikke originalen så godt, men jeg elsker jo Britney høyere enn jeg elsker noe annet (nesten) så da blir den med en gang på replay! Haha og vet dere hva? Jeg drømte om Rihanna i natt, sykt nok. Drømte at jeg var advokaten til Chris Brown og så brukte jeg det som argument at hun synger om “vold” i sangene hennes og oppfordrer til å bli slått litt. Haha, herregud.. 



1 kommentar
    1. hei, det er lenge siden du har hatt videoblogg! 🙁
      skal du ha det snart eller? :D:D<33
      går det bra med øret ditt, btw?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg