fagdag

Ja, nå er virkelig helgen over, og jeg kan faktisk ikke vente til påsken.. Da blir det masse avslappning for min del! Nå har vi engelsk fagdag, på heggen har vi forskjellige fagdager i tentamensperioden, altså fagdager til alle avgangsfagene. Haha komplisert? 
I dag kommer det til å bli en del pugging for min del, vi har mattetentamen på Fredag og la oss si det sånn – jeg er like god i matte som jeg er til å snakke kinesisk. Så det er ikke min sterkeste side med andre ord. 

Dette er mildt sagt sløvt – er ferdig om under en time, da blir det hjem å slappe av med en god serie!





 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg