powernap

Oj herregud, la meg rett etter forige innlegg, og våknet nå. Er det mulig, lykke til med å sove i natt sier bare jeg… 

Ettersom jeg ikke vil se mer frustrerte fruer nå ( ble så lei meg etter at Edie døde for noen sesonger siden) og jeg har sett alle sesongene som var av Hannah Montana tusen ganger måtte jeg nå finne meg et “nytt” tidsfordriv, så da ble det gode gamle ugly betty istedet! 

Så utrolig bra serie, og jeg blir så glad av å se på den! Og jeg husker i 7-8 klassen, når jeg så Ugly Betty hver eneste morgen før jeg dro på skolen. Og desverre så kan jeg ikke lengre være forelsket i Justin, ettersom det nesten innebærer pedofili :( Men nå blir det i alle fall ugly betty for meg de neste timene, helt til jeg sovner igjen! 



3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg