early morning, she wakes up

God morgen/formiddag! Jeg er enda litt i helgemodus, jeg.. Men utrolig deilig å være hjemme så tidlig fra skolen, når vi vanligvis er til halv fire på Mandager! Nå tenkte jeg at jeg skulle ta en rask powernap på sofaen, men det er så sykt varmt her. Små solglimt kommer inn vinduet, det er faktisk det verste som finnes når man skal sove.. Så tror jeg legger powernappen på hylla litt.

Vi hadde norsk-tentamen i dag, og angående den tror jeg at det gikk bra, eller helt greit. Haha, følte jeg kun skrev tull og at det ikke ble så morsomt som det skulle være, den handlet i alle fall om speed-dating og kjærlighet ved første blikk. Men har adri fått under fire på en tentamen, så satser på at det går bra! :D



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg