til byen

Hei! Det er faktisk sjeldent jeg er syk, men i dag er faktisk en sånn dag der jeg er ordentlig dårlig.. Føler meg som om jeg er superfull/bakfull, altså rommet snurrer rundt og jeg er kvalm.. Eneste som mangler er vel det gode humøret! Men jeg hater å ligge inne å klage, har faktisk fått gjort masse skolearbeid i dag ( livredd for å henge etter) og nå jeg ut av huset føler jeg..Så nå drar jeg til byen en snartur på shopping! Kom litt brått på, så vi blogges senere! 

Todays sick-look:





3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg