På tide å rydde

Haha tror virkelig jeg må rydde rommet mitt nå.. Ser ut som et bombenedslag og dere vil virkelig ikke vite hvor ufresht det virkelig er. Husker ikke sist gang jeg støvsugde? Sikkert et halvt år siden! Eller nei, kanskje det var før jul.. Får i alle fall rydde nå, etterpå kan jeg lage en liten videoblogg med rundtur på rommet mitt ( kommer opp enten i dag eller i morgen ) ettersom en del av dere har vært nyskjerrig på hvordan det ser ut! :)

Skal ta å rydde bort klær jeg ikke skal ha lengre når jeg først er igang..

Litt av rommet mitt: 







3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg