countdown

Kom akkurat hjem fra charlotte som jeg dro til etter skolen og skal snart spise lunsj. Har allerede vært en tung skoleuke, men jeg får tenke at det bare er tre dager igjen til helg! Og har man noe å glede seg til går dagene mye fortere!

En ting jeg irriterer meg over er bare… hvorfor ble det vinter igjen!? Vi fikk vinter, så fikk vi vår, og til sist vinter igjen!? Nå har solen tittet fram, håper bare det holder seg til helgen.. Om det blir tilfellet skal jeg definitivt ta meg en tur i slalombakken

Først tok jeg og Charlotte en liten powernap… 

Da vi våknet så jeg at det var nyderlig vær ute, så jeg sprang ut for å ta noen bilder. Litt kaldt enda, men sommerfølesen er definitivt på plass! 

Vi spiste så litt lunsj – kjøttkaker på brødskiv med ketchup og MASSEEEEE dressing! Jeg elsker dressing 

og aller sist avslutter jeg med et “Nydelig”bilde av meg , nyvåken, omentrent usminket og ufresh.. Bare en liten fuck you til alle dere som mener jeg er et grusomt menneske fordi jeg bruker litt sminke;) Håper dere er tilfredstilt nå..




6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg