tommelen ned..

… for aliceofsweden.no leveransetider!

Den niende skal jeg i kostymebursdag, så jeg bestilte mitt kostyme i noe jeg trodde kom til å bli god tid. Jeg skulle egentlig få kostymet etter 3-4 dager og har enda ikke fått det , noe som er helt sykt ettersom det begynner å bli 14 dager siden jeg bestilte.. Kjenner jeg begynner å bli litt små-stressa med tanke på dette. Altså jeg har jo referansenummert, kostymet har ikke kommet inn til Norge enda – det skal sendes fra Sverige så bør ikke være så utrolig vanskelig. 
Hvordan tenker egentlig enkelte nettsteder når de lar kundene sine vente så lenge på å få leveranser!? Tror de helt alvorlig at at noen noensinne kommer til å bestille derifra igjen når man må vente i en evighet på å få kostymene sine? Jeg har blitt lei av kostymet allerede før jeg har fått det…

Utrolig dårlig. De burde skrive en tekst der det står “ps, vi lyver om når klærne vil komme.. Det kan ta en 14dagers tid før vi i det hele tatt gidder å sende”.







4 kommentarer
    1. Når du bestiller fra Sverige, tar det SJELDEN så kort tid som de oppgir. Pakken må gjennom toll, du må bekrefte sendingen også sendes den videre, ergo kan det ta flere uker! :/

    2. Skal du på Erik og Kriss i Narvik i morgen? 🙂 Kan du isåfall ta noen bilder? ;p
      skulle i bodø, men var så dritings at jeg aldri kom meg dit! 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg