ansiktspleie

Mange av dere har spurt om hvilke produkter jeg bruker for å rense huden, så jeg tenkte å lage et innlegg om det! Jeg har nummerert de, men det er i tilfeldig rekkefølge

Lancome Galate’e confort som jeg renser ansiktet med som også hjelper for tørr hud. Er riktignok utrolig vond å få i øynene
Estee Lauder gentle eye makeup remover som jeg naturligvis fjerner øyesminken med. Utrolig bra og fresh! 
Lancome tonique confort renser jeg også huden med, skal tydeligvis gi huden veldig god komfort. Vet ikke helt hva de mener med det, da..
Garnier Nordic Essentials day bruker jeg som fuktighetskrem om morningen.
Biotherm aquasource non stop som hjelper mot dehydrering av huden. Min absolutte favoritt, ikke for fet fuktighetskrem. Elsker den, og har den alltid med meg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg