lips

Ja det var det ja, jeg kjøpte en leppestift i byen i dag, den samme som jeg alltid bruker.
Mange som har spurt hvilken jeg bruker, jeg har altså allerede klart å plukke bort den lappen der det står hviket nummer det er, men det er i alle fall maxfactor. Den fåes kjøpt overalt nesten, se der de selger mye sminke. Bare se etter den lyseste rosa :)

Beste jeg vet om, og jeg har prøvd mange – billige og dyre!


Så nå at den så en god del mørkere ut på bildet.. Er såklart lys rosa

Skulle prøve å ta ett bilde av meg med den på ( er jo forsåvidt bare å se nedover, har den alltid på) så da tok jeg et bilde til dere her å nå. Haha, her ser dere altså hvordan jeg ser ut “all naturale” der jeg ikke gjør meg til – lite sminke osv.

Må bare elske den skjeive fiskemunnen min♥


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg