Koos

Nå er jeg hjemme igjen! Kvelden har vært utrolig koselig, litt ekstra koselig er det også alltid når det er dårlig vær ute. Snakket bare gossip, det vi snakker mest om er vel egentlig silikon, kissie og gutter, haha! Er så glad jeg har en venn som lotte som ikke dømmer meg når det kommer til akkurat de tingene ♥


Nå skal jeg legge meg i sengen for å sove. Tidlig kveld, trenger all energien jeg kan få til skoledagen i morgen… ferdig 1530! Foresten, har fått medlemskap på et nytt treningstudio så skal teste det ut i morgen, trene i hele fem timer! Det kan bli spennende…

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg