shame on norway

hahahah, dere kødder med meg nå? det er så gøy å se på at de desperate “ungdommene” som egentlig burde vært voksne for lengst, når de forgjeves prøver å skape drama og spenning.. kunne ikke brydd meg mindre om hvem som går ut eller ikke – ” er her for å ha det fett, leve livet lissm” men med en gang noe skjer i spillet blir alle så jævlig taktisk og alt er bare blodig alvor. Vel, det er en ting de ikke tar på alvor i alle fall… Livet sitt.
Dette er mine meninger, og man får synes hva man vil, men seriøst? I frykt for å virke veslevoksen, dagens ungdom er latterlig, gjør det dårlig på skolen og flyter igjennom livet. Vær så snill, bruk den timen Mandag-Torsdag på å gjøre lekser eller noe.. Og det mener jeg.

Jeg blir faktisk ordentlig, ordentlig lei meg.Jeg sier ikke at det er enten eller, altså enten se på paradise eller være flink på skolen, så klart kan man være begge! Men jeg snakker om hvor prioriteringene til folk er.. Har noen i det hele tatt fått med seg alle katastrofene i japan nå? Og her sitter vi og tenner lys og ber, hva faen? Å be redder ikke liv, handling gjør! Jeg har sendt penger overalt hvor jeg kan, jeg er med i alle slags organiasjoner, og skulle gjerne reist ned dit selv – hadde gjort det på sekundet om mulig. Og jeg sier bare at jeg vet godt hva temaet kommer til å være på skolen imorgen.. Hva tror dere, paradise eller katastrofen i japan? Jeg frykter – og tror – sistenevnte..

Sitter her og skammer meg, jeg.. Og lurer på hvordan min generasjon skal kunne klare å styre et land. Så klart har det alltid fantes idiotiske menner( som på paradise) men før – da ble man ikke berømt for det. nå er det nesten noe folk trakter etter. Hva skjedde med ambisjoner..

 

 

 

10 kommentarer
    1. Wtf. mener du det at jeg, som ikker er med i organisasjoner eller sender ned penger til de katastroferammede områdene, ikke bryr meg? Det ville isåfall vært veldig, veldig feil. Kan være jeg som misforstår, men det var hvertfall sånn jeg tolket det..
      ..Ellers bra blogg..

    2. altså det er ikke alle som har penger til og gi bort til japan, om du tror det. og det er ikke alle som har mulighet til og dra ned dit, det er derfor vi tenner lys og ber, for og vise at vi BRYR oss. du kan ikke mene og tro at alle har mulighet til og gi masse penger og komme ned dit, for da tar du rimelig feil.
      jeg fulger med på paradise hotel, men jeg har også fått med meg katastrofen med japan ja, og jeg bryr meg om det selvom jeg fulger med på paradise hotel. og hva fikk deg til og blande paradise hotel med det som har skjedd med japan? er da mange som tenker på japan, men får vi liksom ikke lov til og se på paradise da? nei, unnskyld meg, nå ble jeg litt provosert her :p

    3. Bra at du bryr dæ om Japan og det som skjer der, men d e ingen vits i å leke voksen eller helgen…Folk bryr sæ på forskjellige måta,og d gjør vel ikje mæ tel et mindre bra menneske fordi æ ikje har sendt ned heile lønninga mi eller har hoppa på neste fly tel Asia?? av og tel e d greit å holde nån meininge førr sæ sjøl, eller dempe sæ litt….d e ikje alltid like smart å skulle gå ut me ting man ikje har så mye kunnskapa om! fortsett heller å skrive om sminke og zac efron…..

    4. Så bra at du bryr deg…kunne du tenkt dæ å være med i røde kors ? vi trenger flere medlemmer…

    5. Lol.Du e tragisk.Du sir dæ sjøll i mot hele tida!vess du ikje like paradise så je nu fan i å se på det da? man må se på det bære førr å ha nåkka å snakke om? som du sir,da har du ett tragisk liv sjettdokka

    6. Helt enig med det du sier. Fikk et godt inntrykk av deg nå, viktig å prioritere riktig. Forresten, tenkte å påpeke en liten slurvefeil i innlegget: “Hva tror dere, paradise eller katastrofen i japan? Jeg frykter – og tror – sistenevnte..” Du mener kanskje førstnevnte? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg