Sløv.

Usch, så sløv jeg føler meg idag! Slo faktisk skype-rekord i går også, ca 14 timer sto det på når jeg logget av i morges, hahah ♥Skjønner ikke at det er mulig? Halvparten av tiden var jeg ikke på cameraet engang.. 
I kveld har jeg egentlig tenkt til å dra til  Charlotte en tur, får bare se hvordan det blir med de planene.. Skal vel se litt på paradise hotel ettersom jeg har mistet en episode, er egentlig ikke så sykt interessert i denne sesongen men skal man ha noe å prate om må man se på!
Og Joachim skal vinne, eller hva!?

Well well, nå ligger jeg i sengen med kjæresten min og føler meg rimelig dum som sitter her å blogger da.. Så vi blogges senere, jupp ! Ps, i morgen får jeg det nye kameraet mitt, DA blir det bra♥

6 kommentarer
    1. hehe, du skreiv: nå LIGGER jeg i senga, også skriver du: føler meg dum som SITTER her og blogger.. hahasofie

    2. Du har så pene øyne, for å ikke snakke om øyevippene dine som er sykt fine og lange, skulle ønske jeg var blessed med det for å si det sånn. Mulig du har skrevet om det før, men bruker du løsvipper, en spesiell mascara, eller er de bare naturlig dritlange? spm passer kanskje ikke så bra til dette innlegget, men jeg bare lurte.

    3. du som skrev en kommentar om øyevippene til sofie, og kalte deg selv for “16 år”; hun bruker løsvipper, men har egentlig ganske lange fine svarte øyevipper 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg