Sommerjobb

Godmorgen! Nå sitter jeg og søker sommerjobb! Skal være ute i god tid i år. Sist år søkte jeg dagen før det var forsent (dvs i juni, haha) så da ble det null jobbing på meg.. Sånn går det når man er sløv.

Nå skal jeg søke for å jobbe med gamlinger eller små barn.. Hadde nok foretrukket å jobbe med barn , de aller fleste barn elsker meg, og jeg er faktisk utrolig flink! 
Egentlig vil jeg ikke jobbe overhodet,  men så tenker jeg at det er jo verdt det når jeg får noen ekstra tusen jeg kan sløse bort i sommer. Ikke sant?

Men men , nå skal jeg dra å spise lunsj på egon! Vi blogges senere ♥

 

 

 

4 kommentarer
    1. usikker, men trur du må være 18 år før å jobbe på gamlehjem eller i barnehage :/
      trur uansett at ei såpass søt jenta som dæ skal klare å finne sæ en fin sommerjobb 😀

    2. hvor sitter du å søker? å hvor finner du ut hvor du skal jobbe?
      har veldig lyst på sommerjobb men aner ikke hvor og hvordan jeg skal søke
      ps: bor også i Harstad

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg