Den beste dagen i mitt liv.

Har vært dagen i dag – for å si det mildt ♥

Først sto vi en del timer i kø, det var vått, kaldt, og vi var sultne, trøtte og tørste..

da vi stilte oss i kø først havnet vi ca midt i mengden – stilte oss i kø 2 og en halv time før. Men jeg var bøllefrø, og fikk oss bare lengre og lengre fram!


trette og slitne etter ca to timer…


Så til konserten! Ubeskrivelig… og bilder sier vel mer enn tusen ord. Vi hadde utrolig bra plassering (framst) og jeg gråt og gråt og gråt, klarte ikke å stoppe det – aner ikke hva som skjedde egentlig! Var bare 110% lykkelig. Og det er jeg enda.

 

12 kommentarer
    1. Skulle gjerne ønske jeg også kunne ha dratt på den konserten, men jaja bra at du hadde det bra da 🙂

    2. har netopp lest meg igjennom den første siden av bloggen din, og må bare si at den er drit bra! det du skriver om treffer meg virkelig, og jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Også er jeg så enig i innleggene dine om at folk altid skal kommentere dritt og at folk alltid kritiserer de som er fornøyd med seg selv. Så du hadde noen innlegg om folk som hadde kommentert dritt til deg om hvilke bilder du legger ut osv, og at du ”viser” fram kroppen din. Det er en KROPP ffs, alle har en ! Skjønner ikke problemet til folk. Også må jeg bare få si at du er utrolig pen, og virker som en smart og grei jente. Du har nettopp fått deg en ny leser !:-)

    3. OIIIIIIII!!! Utrolig kult, så heldig du er!! Og sinnsykt flotte bilder, WOW! 🙂
      Jeg håper på at Miley Cyrus skal komme til Norge jeg, DA skal jeg på konsert!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg