den “berømte” heggenkantinen

.. er ikke like morsom når man er ferdig på skolen, så etter å ha vært der i drøye to minutter overtid etter tyskprøven dro jeg hjem… i snøstørmen. Sitter faktisk å ser på VM nå, ganske gøy faktisk! Synd at Norge ligger “så langt” bak.

Jeg overlevde faktisk skoledagen på tross av tyskrpøven(som gikk bra) og en idiotisk lærer.. Men ørene mine har ikke gjort det. Etttersom jeg er forkjølt så fikk jeg utrolig dott i ørene av å snu hodet oppned mens jeg danset til whip my hair(standar prosedyre for å shake av meg litt norsktime frustrasjon) så knaket det skikkelig til, det gjør dritvont. Men det går bra, var verdt det å få danset litt :)

Her får dere en kort bildepresantasjon over hvordan en typisk heggenskoledag foregår:

Ta litt bilder i strategisk smarte posisjoner…


Ingen mattetime uten at Lisa må sove litt…


Gjøre litt matteoppgaver + øve til naturfag..

Ta litt flere strategisk smarte bilder! (for dere som lurer hvorfor jeg sier strategisk smarte, så er det fordi vi ble “hengt ut” på en blogg fordi vi tar så mange bilder av oss selv på skolen..blogghorene)


Se litt på Disney Channel… Hahah


Så måtte Oda tegne videre på drømmehuset i Norsken..


I matfri er det tid for sosialisering med de andre ” kule og populære” ♥

Foresten, til dere på heggen! Oppforder en av dere sterkt til å lage en hateblogg/gossipblogg eller hva dere vil kalle det, fult av kantineobservasjoner + snikbilder. Åhh, det er så god underholdning. Lover dere gratis reklame på bloggen!

 

I kveld blir det parteeeeeeeeyyy! Er utrolig gira faktisk.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg