den ene etter den andre

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra min kjære, har også fikset neglene mine, og snart skal jeg sove! 
og jeg er evig takknemlig, har fått låne kameraet til verdens beste blondine fram til jeg får mitt nye speilreflekskamera(14. mars ifølge elkjøp). Hadde vel vært godt plassert i fosterstilling mens jeg spiser negler om jeg hadde vært uten et fungerende kamera i mer enn 24 timer til…
Okei, overdriver ikke! :)

Det her blir nok det siste innlegget jeg skriver før jeg sovner, i morgen blir en BRA bloggdag, håper jeg! Skal få blogget en hel masse nå som jeg har kamera!


Nå skal jeg legge meg i sengen å se på ugly betty mens jeg leser i topp (ja jeg leser det enda å blir ikke å stoppe med det første..) Nattinatt ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg