oh my god, she’s happy

Nå er endelig skoledagan over + ferdig med dagens bytur. Nå gjenstår bare en hel haug med lekser, og trening.. Skoledagen var.. ikke bra, ikke dårlig. Men tror jeg snart kommer til å eksplodere i en viss time. Mobbing foregår ikke bare mellom elevene, men også fra lærerne og til elever, for å si det sånn.

Kjøpte kun et par strømpebukser i byen. Angret meg litt angående kjolen jeg egentlig skulle kjøpe! Får vel heller shoppe en masse klær i Oslo istedet! Og skoene jeg har sett på(og må ha) var ikke i min størrelse desverre, vanskelig når man har ekstremt små føtter. Så får vel lete etter noen lignende i Oslo istedet!


Det evige helvette med å lese til tyskprøven……

Nå skal jeg ta et bad, før jeg hiver meg over leksehaugen. Høres senere!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg