easy come, easy go

Har ikke sånn superduper blogglyst for tiden – alt jeg sier blir jo bare vridd om på, snudd på. Uansett hva jeg skriver så er det jeg som er slemmingen. Men men..

I alle fall! Regner med at blogglysten kommer tilbake straks, får nemlig nytt speilrefleks kamera neste uke. Akkurat nå har jeg kun min”kjære” iPhone å ta bilder med, vi vet jo alle hvordan kvaliteten blir bra. Så, dere – og jeg forsåvidt – må klare oss med drittbilder i noen dager til! Det nye speilreflekskameraet jeg får kan filme, så da blir det mye videoblogging! :)

 


Her folkens, har vi kvalitet!!!! Not. Men nå skal jeg deppe litt mer med godteri, er nemlig helt venneløs i dag virker det som. Snakkes i morgen/senere!

7 kommentarer
    1. Ikke bry deg om hva folk sier, selv om det er mange bra kommentarer så er det alltid den ene dårlige kommentaren man legger merke til:-( ikke bry deg. Stå på! :)<3

    2. Bare drit i dem, det er din blogg, dine regler! De har ikke noe liv, å det må alltid gå uttover alle andre sitt.. Stå på Sophie, elsker bloggen din og måten du skriver på! Så lykke til vidre 😀

    3. kan du ikke bare lage ett lite innlegg på bloggen sånn at alle slepp å spørre om silikon?det er jo naturlig, du har jo bare gjort puppan større liksom.
      fordi du ville ha større puppa (det skjønne jo alle),men liksom sånn generelt, kor du tok det, når? osv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg