Årets paradise hotel deltagere

Jeg var nettop inne på tv3.no å så på noen av intervjuene til deltagerne.. Må si at jeg ser på paradise hotel kun når det er fine gutter der, så må si jeg ble litt skuffet nå,haha. Så vi satser på at de tar inn noen fine etterhvert, da!?

Men gleder meg uansett, håper det blir en masse intriger – er jo det man ser på trash-tv for, eller? Snakk om idioter, altså! Når det kommer til meg selv, så ville jeg i en alder av 16 år, der hormoner og oppmerksomhetetssyken regjerer sagt nei til å være med på det. Er 15 minutter som c-kjendis i Norge verdt å kaste bort mange muligheter i livet sitt for? Håper jeg har endret meg til jeg er i 20årene i alle fall, og ikke er fjortiss enda…

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg