en så bra kveld, som sluttet ganske dårlig

Ettersom jeg ikke kunne blogge når jeg kom hjem i går, kan jeg heller fortelle litt nå.

Først var jeg og Charlotte hjemme hos henne å spiste pizza, hørte på musikk, fikset oss, og hadde det koselig! Så dro vi til lokalet der vi skulle feire med rundt 10 andre, der vi begynte å før-drikke og glede oss til kvelden. Vi hadde lokalet alene en stund, det var sykt mye gøy på strippestangen da! Så begynte det å komme en del folk, og kvelden gikk stortsett bort til dansing, hopping på strippestangen, løping fram og tilbake, møte nye mennesker.. Ja, slik som en bra kveld bør være.

Men kvelden for min del sluttet ikke så sykt kult.. Når klokken var rundt 00:30 hadde jeg utrolig vondt i føttene etter mye dansing, og utallige vannblemmer, så jeg satt meg ned på gulvet en stund for å slappe av(haha på gulvet faktisk, var kanskje 100 sitteplasser der). I alle fall, da jeg skulle røyse meg opp ble jeg utrolig svimmel og ble veldig svak i bena mine, så jeg måtte bare sette meg ned igjen. Da jeg skulle sette meg opp igjen fikk jeg helt black-out, sluknet helt, klarte ikke å røyse meg opp, så da var det rett hjem for min del…

Så det er grunnen til at dere ikke fikk en oppdatering i går når jeg kom “hjem”. Men idag har jeg det mye bedre, såklart! Skikkelig ekkelt, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ble så dårlig..

Haha Marius, gullet  ♥


meg og Markus på begynnelsen av kvelden

Meg og April!

April, Markus, meg og Marius(hahah), Johann, og Charlotte! ♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg