fuck you Iphone

iPhonen min, iPhone 3gs, som jeg har hatt i ca 8 mnd (!!!) har blitt helt teit, den ringer folk av seg selv, noe som kan være UTROLIG flaut. Tenk dere de verste situasjoner, så plutselig hører jeg bare “Hallo..? Sofie, det e ho mamma.. ka e det du gjør?”.. Ja, dere skjønner.
En annen ting den har gjort, som egentlig var utrolig kreativt av den likke skapning er å sende ut kjedemeldnger.. og jeg lover, det er ikke fordi jeg har “lommeringt”(i dette tilfellet, lommemeldt) jeg kan sitte å se på telefonen å bare følge med på at den lever sitt eget liv! Her om dagen sendte den ut melding til ca 15 stk i kontaktlista der det sto “det e bare å komme inn:-)” WHAT. Begynner nesten å tro at noen har hacket telefonen min. ja, jeg er paranoid..

Den har vært helt merkelig de siste 6 mnd (kan muligens være min egen feil ettersomt trampolinehopping + mobilen i lomma var en hobby i sommerferien),og det er så irriterende når en teknisk sak som en mobil skal kunne irritere en så mye.
Men nå vil jeg ta farvel, og dumpe min iPhone en gang for alle!
Har tenkt på det lenge, jeg skal kjøpe en ny telefon. Så om noen vil kjøpe en Iphone for typ 300 kr (haha) så kan dere bare ta kontakt altså. Vil bare ha den bort.

Tenker litt på å skaffe meg en htc? Hadde det før, og var egentlig fornøyd! Noen som har erfaringer med det?

23 kommentarer

Siste innlegg