Long day!

Før jeg begynner dette innlegget vil jeg bare si takk for at dere leser bloggen min, folkens! :) Helt sykt å tenke på at så mange faktisk leser det jeg skriver..

I dag gikk skoledagen ganske fort ettersom vi var ferdig halv to, da flyver nesten dagen avsted!
Etter skolen dro jeg en snartur til byen, det eneste jeg kjøpte var en tannkrem og et munnskyll som jeg anbefaler ( haha, begynner å gå litt langt når jeg anbefaller tannkremer ) pepsodent white now! Bleker tennene, ikke på sekundet som de sier i reklamen, men etter noen få puss.


Ligger akkurat nå som vist på bildet over bare på sofaen, med den lille hunden min sovende på fanget ♥ Men nå skal jeg ta å spise noe, fort! Har nesten ikke spist hele dagen, har faktisk sluttet å spise lunsj..

Høres senere, suss x10! 

12 kommentarer

Siste innlegg