viktig informasjon til mine kjære lesere

Det har seg sånn at en eller annen jævel komenterer frekke og rett og slett støtende komentarer i andre sine blogger fra min bloggadresse. Vil at dere skal vite at det er ikke meg.

Og så må jeg bare dryle opp en kort liste over hvilke sider jeg er medlem på ( er nemlig sykt mange som later som om de er meg på diverse sider)

youtube – heiasofieblogg
facebook – sophie elise isachsen
hotmail – [email protected]
skype – sophyie1991

Det er til og med en masse jenter/gutter som later som om de er meg på msn. Jeg bruker ikke msn, så kan med en gang garantere at det ikke er meg. Synes det er så ekkelt, har faktisk fått en “nettkjæreste” jeg ikke visste om en gang pga slik oppførsel. Jeg er ikke medlem på noen andre nettsamfunn! Det inkluderer skybyen, der har “jeg” sikkert 10 profiler.

s

 

10 kommentarer

Siste innlegg