Usikker eller selvsikker?

Jeg prøver å la være å forsvare meg selv i bloggen i håp om å gjøre varemerket mitt litt bedre. men nå MÅ jeg bare.

Om jeg skulle få sagt det selv, er jeg vel litt feminist. La oss ta et eksempel, dere vil jeg skal legge opp et bilde av meg i bikini/ av magen min. Om jeg hadde gjort det/ når jeg legger ut utfordrende bilder blir det ramaskrik i komentarfeltene, og jente etter jente komenterer nedverdigende saker. HVA betyr det? HVORFOR dør folk av litt hud? Jeg er fornøyd med kroppen min, jeg har jobbet HARDT for den, jeg er fornøyd – er det ikke nettop det som er selvrespekt? Å vise noe man er stolt over? Det handler ikke om at jeg vil ha komentarer om at jeg er fin, det handler om at jeg liker bildene å vil legge de ut. Jeg synes flere folk bør legge ut de bildene de VIL.


bare av DETTE bildet ble dere jo helt gale… så måtte slette innlegget, tror dere DET er hyggelig?

Vis selvtilitt! Om man faktisk kan legge ut et sånt bilde uten å bry seg om hva andre sier, det er respekt mener jeg. Jeg mener, når en gutt( la oss ta larstangen) legger ut et bilde av seg selv nesten naken, altså i kun boxer, så er det greit. Sexy. Kult. Men ingenting om at han mangler selvrespekt, hvorfor ikke? hvorfor er det annerledes? Jeg har fin kropp. Jeg elsker kroppen min. Dere burde også elske kroppene deres, bare send janteloven til helvette, for når DERE komenterer stygt, så støtter dere janteloven til de grader.


verdens beste lars tangen! han er en stor inspirasjon, og virkelig et forbilde. Unn andre å være fornøyd, folkens!

Vær glad på mine vegne når jeg er fornøyd med meg selv, jeg blir glad når andre jenter er fornøyd med sine kropper. Uansett form å størrelse.

27 kommentarer
    1. håhå e så enig 🙂 du har så sykt nydeli kropp at det ikke e rart at du e førnøyd! 😀
      finaste sophie!

    2. Enig med deg, men jeg er spesielt enig siden du trener deg til en SUNN kropp. Noen er naturlig tynne, mens noen trenger å jobbe litt for det. Uansett så er trening og aktivitet bra, det hjelper på helsa. Vi er jo ikke redde for å se hud på stranda, hvorfor er en blogg så mye anderledes? De som kommer inn her, velger det helt selv. 🙂

    3. Problemet er nok at folk liker å lese om andres elendighet, din suksess får enkelte mennesker til å se rødt. Desverre. Det er et ordtak som jeg synes dekker det gankse godt: Egen suksess er vel og bra, men andres fjasko er enda bedre. <3

    4. du HAR en fin kropp! VÆR stolt!!!! å IKKE bry dæ om negative kommentara. De som kommentere frekt, e BARE sjalu:)

    5. utrolig bra skrevet. Og som noen andre har kommentert; vi er ikke redde for å se hud på stranda, men på blogg?
      Det er utrolig stygt av noen å være frekk for at de skal tro de kommer til å føle seg noe bedre, stå på!
      du virker som ett bra menneske! Og det med at du har problemer? alle har sine typer problemer. Så det er egentlig ikke noe man skal gå rundt å tenke på! 😉

    6. åå, digge dæ sophie! du har drømmekroppen alle jenten og guttan vil ha, så vær stolt av kroppen din og vis dæ hvis du vil!

    7. Jeg er helt enig med deg. Gutter og jenter burde skjerpe seg når det gjelder stygge komentarer. Ingen liker stygge komentarer dere, og det burde dere skjerpe dere med. Lykke til videre. Jeg håper det skjerpes.

    8. helt enig med deg sofie! stå på, og ikke gi opp bloggingen! du har en veldig bra personlighet, og er flink til å blogge. jeg er innom bloggen din hver dag.

    9. De som skriver stygt om deg er bare sjalu. Håper du ikke bryr deg om det, men skjeønner at det er vanskelig. Du ER DEILIG, og håper bare ikke noen små sjalu drittjenter, klarer å stoppe deg!!!

    10. helt enig med deg, du har kjempefin kropp, vær stolt av den! jeg er også fornøyd med kroppen min, og gidder ikke late som noe annet 🙂 screw janteloven!

    11. Utruligt bra skreve! 🙂
      Enig med det du skreiv. Håper alt går bra med deg, leste at du har litt problemer. Håper det går over..! Du virker som ei hyggelig jente! Du ser nydlig ut, å du bør vær stolt over den flotte kroppen din, og ikkje vær redd for å vise den! 🙂
      Stå på søta =)

    12. Vær selvsikker! Det har du virkelig all grunn til å være 🙂 Å de synes jeg alle jenter uansett kropp og strørrelse burde være å. Synes det er kjempe trist at folk skal bli mobbet for hvordan kroppen ser ut. Å det som er utrolig teit, det er det at man får jo dritt kommentarer uansett om man er slank eller tykk! Jeg synes heller man skal se på personligheten til folk og heller dømme ut av den enn å bry seg om en kropp!
      Bra skrevet 🙂 Gjør som du vil, du har jobbet hardt for kroppen din (virker ihvertfall sånn). Å da får bare de som er sjalue være sjalu 😉 🙂

    13. Jeg er helt enig med deg! Det at du har en fin kropp og er fornøyd med den er det ingen ting gale i!
      Og btw; jeg snublet nettopp over bloggen din og begynte å lese den litt, men nå kan jeg serriøst ikke slutte! Den er helt awesome, og jeg digger det at du bryr deg så mye om trening og lekser og jeg synes faktisk at du er en stor innspirasjonskilde! Sliter med veldig mye dårlig, vell, selvtillit, men nå.. Vel kanskje det høres dust ut, men jeg synes du har hjulpet meg! Så TUSEN TAKK, Sophie!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg