Min dag begynte med en masse uhell..

  • forsov meg
  • skulle gå til bussen(hater buss) og når jeg hadde kommet fram til busstoppet skjønte jeg at jeg hadde glemt busskortet, så måtte springe tilbake og hente det
  • mistet bussen
  • ventet på neste buss, og da den endelig kom 10 minutter forsent måtte jeg betale med egne penger fordi busskortet nektet å fungere, og busssjoføren var i tilsynelatende dårlig humør. måtte betale med en masse enkroinger som jeg måtte stå å telle opp.. hadde i tilegg glemt av at jeg ikke er barn lengre i busssammenheng, å gikk på en liten smell da jeg måtte vise fram legitimasjon, og jeg tok feil.
  • bussen stoppet ikke ved holdeplassen der jeg skulle av, selv om jeg trykte på stopp, så jeg måtte gå mye lenger til skolen.
  • kom presist til skolen, men fikk likevel fravær!? Usynlig much..

    HALLELUJA


Bilde fra et lite mascara uhell i fjor!

 

6 kommentarer
    1. jeg bare lurer. er miranda. e karlsen 3 meningen din? for hun hadde bilde av deg på formspring og hun sa du var 3meningen din

    2. nei, uffda. håper resten av dagen blir betre 🙂
      No er spørsmålsrunda ferdig, og eg har svart på spørsmåla 🙂 Sjekk ut om du vil sjå svaret på spørsmålet ditt.

    3. kjiiipt! tok på meg mamma sine støvler istedefor mine imorgest (å var allerede fem min over tiden) så måtte løpe tilbake å bytte støvler. æh

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg