solariumshore?

I dag morges tok jeg solarium før skolen, er virkelig en kamp å holde seg våken i solsenga! Noe som har reslutert i at jeg spiller spill på Iphone i solariumet, noe som igjen har ført til mitt dårlige syn, noe som igjen har ført til at jeg må bruke briller, så jeg konkluderer med at – solarium dreper, i alle fall synet og utseendet mitt.

Nå skal jeg ta meg en heeerlig lang powernap før jeg skal på besøk til en kompis, og så skal jeg bli invtervjuet for noe blogggreier.. videoblogg kommer når jeg våkner!


Om en feit person hadde lagt ut dette bildet hadde det vel haglet innpå med komentarer om hvor “fin” den personen er, så nå venter jeg spent på all dritten som kommer til meg:-)  

 

18 kommentarer
    1. ………………………………………… lol, ikke vitså legge ut ett sånt bilde når du VET du får mye dritt mot deg

    2. jeg mere viiirkelig ikke å snakke stygt om deg, digger deg sykt mye! og du er driiiit fin! men jeg synes det er unødvendig for DIN del liksom!! fordi du har jo psykiske problemer, og da trenger du ikke legge ut en bilde av deg som er litt redigert, å du ligger i ett solarium i rosa string.. sorry men, det er uuunødvendig! du trenger ikke oppnå oppmerksomhet på den måten sofie. digger deg uasnett, men sier dette for din del!

    3. Likte bilde jeg! 🙂 Ikke bry deg om drittkommentarene, du har jo kjempefin kropp! Blir jo misunnelig:P Hadde det vært fler gutter som blogga hadde alle kommentarene her vært positive 🙂

    4. like bloggen din sofie:-) du e kjæmpe flink å blogge,samtidig som du e så søt!
      men vist du vil unga å få masse dritt slengt i tryne,burde du kanskje ikke legge ut sånne hær bilda. sir det bare for din del alså.

    5. det er da vell ikke rart synet ditt blir ødelagt av å ha øynene åpne i solariumet???? værste jeg har hørt…herregud.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg