en anbefalning til mine lesere..

Vil gjerne komme med en fantastisk anbefalning til leserne mine! Jeg har lenge lett rundt på nettet etter en side som viser nye filmer i god kvalitet, uten en øvre grense på hvor lenge/hvor mange filmer man kan se, der det er gratis. (Ja, jeg har selv prøvd på headweb, lagger som faen…)
I alle fall, i løpet av de siste dagene har jeg sett love and other drugs, the social network og get him to the greek på denne siden, alle i like bra kvalitet!

pluss: oppdateres hver dag med nye filmer i super kvalitet! Godt utvalg, og har du bra nett tar det ca 10 sekunder for en hel film å laste inn. Kan også laste ned filmer fra siden
minus: Noen av “filmene” er bare små snutter med reklamer for andre nettsider som har de filmene, let etter filmene som ikke er sperret for komentarer og som varer lenge(logisk nok)!. Må laste ned et program som heter DivX movies, men link kommer automatisk opp på siden.

Enjoy!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg